OMG

ett inlägg till
entry #29..
skoja.

I alla fall, så sitter jag, Rebecca Bohman, här med Jonathan Hedman som sitter och klipper sina tånaglar med en papperssax som han hittade i min skrivbordslåda. Tack för den, Jonathan.

Nu när han läste att jag skrev om honom höll han på att välta ut min fina nya platt-tv, han vart otroligt chockad och arg må jag säga. Tack för den, Jonathan.

& förövrigt så ska teven hamna i min läggenhet som jag får om mindre än en vecka!! Fuckye! Kommer bli awesome!
Jag ska plugga massor, och när jag inte pluggar ska jag träna på gym å boxning å sån skit! & den lilla tid jag får över så ska jag spela Wii!
& förresten så har jag aldrig läxor så behöver inte plugga.
älska MP1A. <3


Nu ska jag sluta eftersom cpjotne siter å läser när jag skriver.
hejdå / onödiga inlägg.



Jag försökte btw se seriös ut på ett kort, och inte göra någon konstig min eller något.
Men det slutade med att jag såg psykiskt störd ut.
och den ger jag till er.
varsågoda.

Kommentarer
Postat av: FowZie ♥ ~ felicia aulén

5 myror är fortfarande mindre än 4 elefanter (:

2011-01-08 @ 19:39:40
URL: http://feliciaaulen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0