okej

förlåt för dålig uppdatering dårå.
men jag glömde bort vad vi hade för hotmail, mkay? ;<

I alla fall, vem har inte haft världens slappaste dag idag? Eeeeh, jag! Började 10 över 8 och slutade 20 i 12, så jäkla nice! Fick skjuts hem också, så behövde inte vänta på nån jäkla buss så jag skulle ha kommit hem typ halv 4. Känns sjukt skönt, har inte vart hemma såhär tidigt på hur länge som helst! :)
Nu sitter jag å äter mackor och dricker juice, också så är jag såhär glad:


Om ingen förstod så är det där min mun, och den är inte ritad i paint, den är fullt naturlig.

btw, I am no longer the girl with purple hair, no..
I'm a redhead!
Dom slutade sälja min jäkla lilafärg, idioter. ;<

jag vet fortfarande inte hur jag får en sån där bild som de andra har, såatt, ja, jag är Rebecca, mehehe, kanske syns på bilden, men tänkte, vi har ju 500k läsare så alla kanske inte vet hur jag ser ut. :)

Kommentarer
Postat av: tyrann

Ha ha, jag hittade er, det tog mig bara några år :)) Kan ni gissa vem??

2010-11-18 @ 20:50:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0